Serwis Informacjny Branży Turystycznej
Sąd oddala powództwo turystki przeciw Itace
SN: Klient może samodzielnie dochodzić odszkodowania z gwarancji
Jak zmieniają się podróżnicze zwyczaje Polaków?
Grecy likwidują obóz w Idomeni
SprintAir poleci z Wrocławia do Olsztyna

więcej »





Dolny Śląsk. Nie do opowiedzenia. Do zobaczenia

Wczoraj zainaugurowano kampanię reklamującą Dolny Śląsk. Jej hasło to "Dolny Śląsk. Nie do opowiedzenia. Do zobaczenia".

Spoty reklamowe będą od 1 marca będą emitowane w 46 krajach europejskich. Spot będzie trwał 45 sekund. Zobaczymy w nim reklamę Krzeszowa - Sanktuarium, Stawów Milickich - rezerwat przyrody, Osówki - podziemne miasto, Jeziora Bystrzyckiego - zaporę wodną, Wałbrzycha - Zamek Książ oraz Wrocławia - Ostrów Tumski. W każdym z tych miejsc pojawia się człowiek, który przykłada wskazujący palec do ust z gestem milczenia.

Filmik jest przygotowany w czerech wersjach językowych: polskiej, angielskiej, niemieckiej, francuskiej. Jednak skierowany jest przede wszystkim do Polaków, Niemców i Czechów oraz wszystkich, którzy przyjadą do Polski w czerwcu na mistrzostwa.

- Kampania ma wypromować jednolitą, silną i wyrazistą markę "Dolny Śląsk" jako regionu opartego na tajemniczości. Ma też zbudować wizerunek regionu jako województwa atrakcyjnego turystycznie, o niezwykłej i nie do końca odkrytej historii, dysponującego jednocześnie dużym potencjałem rozwojowym - oznajmił Rafał Jurkowlaniec, marszałek woj. dolnośląskiego i organizator kampanii.

Badania przeprowadzone na zlecenie Dolnośląskiego Urzędu Marszałkowskiego pokazują, że ponad połowa zagranicznych gości słyszała o Dolnym Śląsku. Wśród naszych sąsiadów - Niemców i Czechów - odsetek ten jest większy, bo wynosi 66%. Ponad trzy czwarte ankietowanych odwiedziło Dolny Śląsk w celach turystycznych.





Tagi:

Najnowsze:
Sąd oddala powództwo turystki przeciw Itace
SN: Klient może samodzielnie dochodzić odszkodowania z gwarancji
Jak zmieniają się podróżnicze zwyczaje Polaków?
Grecy likwidują obóz w Idomeni
SprintAir poleci z Wrocławia do Olsztyna
Polacy coraz częściej organizują wakacje samodzielnie
DZT prowadzi kampanię reklamową we Wrocławiu
Sun&Fun stawia na Bałkany
Ibis otworzył nowe hotele w Białymstoku i Poznaniu
Wizz Air prezentuje nowy samolot
LHG ogłasza otwarcie nowego hotelu w Indonezji
Katastrofa egipskiego samolotu
HomeToGo nawiązuje współpracę z eholiday.pl
Turecka policja apeluje o ostrożność w dniu 19 maja
Więcej turystów wyjeżdża na długie weekendy
Więcej turystów w Dolnej Saksonii
Chorwacka Wspólnota Turystyczna ogłasza nową kampanię promocyjną
Wyspy Kanaryjskie promują się jako cel wypraw nurkowych
Tanieją połączenia roamingowe
Wieża katedry św. Mikołaja w Elblągu dostępna dla turystów
 
Starsze aktualności:
Decyzja w sprawie centrum obsługi turystów przy muzeum Auschwitz została uchylona
Tatry: piorun śmiertelnie poraził turystę
Poznań zaprasza na franciszkański weekend
Coraz więcej przewodników Michelin po polsku
Małopolski Szlak Architektury Drewnianej otwarty jeszcze do końca września
Karpackie Klimaty już w ten weekend
Turyści powoli opuszczają Zakopane
Którym statkiem dopłyniemy do Tyńca?
Dolomity na liście dziedzictwa UNESCO
Niefortunna promocja sandomierskiego muzeum?
Okęcie nie chce płacić odszkodowań
Poznańska słoniarnia ma już trzeciego słonia
Włochy: właściciel plaży wyrzucał szkło do morza
Zakopane: w piątek rusza Międzynarodowy Festiwal Folkloru Ziem Górskich
Nowa tatrzańska promocja: lokalne monety już w obiegu
Mandat dla Polaka za próbę kąpieli w fontannie
W Krynicy nie powstanie tor saneczkowy
Para turystów potrącona na szlaku
MSZ przypomina o warunkach podróżowania młodzieży po Czarnogórze
Trwa X edycja Jarmarku Podhalańskiego

Zgłoś problem z tą stroną »


 Archiwum 2008 

ryba maślana
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij