Serwis Informacjny Branży Turystycznej
Travelist.pl wchodzi na zagraniczne rynki
Nowe połączenie z Szyman do Londynu
Wizz Air poleci z Gdańska do Kijowa
Nowa kampania przekona turystów o bezpieczeństwie w Tunezji?
SprintAir rozszerza siatkę połączeń z Radomia

więcej »





Promujmy Polskę Razem

Półmetek kampanii wizerunkowo-produktowej, realizowanej przez Polska Organizację Turystyczną w ramach projektu Promujmy Polskę Razem na rynku francuskim, brytyjskim i niemieckim, jest okazją do jej podsumowania.

W ramach kampanii POT ukazało się 280 reklam w prasie, a Polskę odwiedziło ponad 350 osób, które przybyły na study tour. Głównym celem marketingowym jest przede wszystkim zwiększenie liczby odwiedzających Polskę turystów.

- Ze względu na wielkie zróżnicowanie zainteresowań turystów postanowiliśmy podzielić naszą kampanię na pięć obszarów tematycznych: turystykę miejską / kulturową, turystykę naturalną, turystykę aktywną, przemysł spotkań oraz turystykę związaną z organizowanymi w Polsce mistrzostwami Europy w piłce nożnej. W ramach każdego z tych obszarów przygotowaliśmy serię reklam prasowych i dedykowane filmy przeznaczone przede wszystkim do wykorzystania na specjalistycznych imprezach branżowych oraz w internecie. Jako klamrę spinającą wszystkie działania zaplanowaliśmy kampanię wizerunkową, w formie filmu przeznaczonego do emisji w największych stacjach telewizyjnych w Wielkiej Brytanii, Francji i w Niemczech, oraz w internecie - powiedział Rafał Szmytke Prezes POT podczas konferencji, która odbyła się 14 grudnia br.

- Dla powodzenia całego projektu kluczowa jest kampania produktowa - to ona przekazuje najwięcej informacji i to ona ma przede wszystkim dostarczyć konkretnych powodów do zainteresowania się ofertą Polski. Uznaliśmy, że nic nie jest tak przekonujące, jak bezpośrednia zachęta kogoś podobnego do nas, kto sam coś wypróbował, zanim nam poleci - dodała Barbara Tutak Lider tego podprojektu kampanii.

Reklama produktowa pokazuje konkretne obszary turystyki: aktywną, miejską, kulturową, przyrodniczą i biznesową. Powołaliśmy do życia grupę bohaterów reprezentujących podstawowe segmenty rynku turystycznego. Wcielili się w role turystów rekomendujących swoim rodakom zalety poszczególnych sposobów spędzania urlopu w Polsce. Na każdym z trzech rynków występują pod imionami rozpoznawanymi jako lokalne. Na rynku francuskim: Jacques i Emilie - kultura, Valérie - biznes, Charlotte - natura,  Frédéric - aktywna . Na rynku niemieckiego: Thomas i Melanie - kultura,  Sophie - natura, Eva - biznes, Jurgen - aktywna. W Wielkiej Brytanii: Joe i Sheila -kultura,  Kate -biznes, Rachael - natura, James - aktywna.

Reklamom prasowym towarzyszy intensywna kampania bannerowa w internecie. Podobnie jak w przypadku ogłoszeń prasowych wszystkie drogi mają prowadzić do naszego serwisu internetowego i specjalnie utworzonych stron produktowych: www.poland.travel/active, www.poland.travel/culture, www.poland.travel/nature.




Tagi:

Najnowsze:
Travelist.pl wchodzi na zagraniczne rynki
Nowe połączenie z Szyman do Londynu
Wizz Air poleci z Gdańska do Kijowa
Nowa kampania przekona turystów o bezpieczeństwie w Tunezji?
SprintAir rozszerza siatkę połączeń z Radomia
Coraz mniej turystów wybiera Turcję
Sąd oddala powództwo turystki przeciw Itace
SN: Klient może samodzielnie dochodzić odszkodowania z gwarancji
Jak zmieniają się podróżnicze zwyczaje Polaków?
Grecy likwidują obóz w Idomeni
SprintAir poleci z Wrocławia do Olsztyna
Polacy coraz częściej organizują wakacje samodzielnie
Chorwacka Wspólnota Turystyczna ogłasza nową kampanię promocyjną
Wyspy Kanaryjskie promują się jako cel wypraw nurkowych
Tanieją połączenia roamingowe
Wieża katedry św. Mikołaja w Elblągu dostępna dla turystów
Festiwale i wydarzenia kulturalne rozpoczynają sezon wakacyjny w Chorwacji
Zamki i pałace w Czechach witają sezon wiosenno-letni
Otwarcie Bramy Opatowskiej dla zwiedzających
Sosnowiec gospodarzem Targów Ski Therm & Spa 2016
 
Starsze aktualności:
Małopolski Szlak Architektury Drewnianej otwarty jeszcze do końca września
Karpackie Klimaty już w ten weekend
Turyści powoli opuszczają Zakopane
Którym statkiem dopłyniemy do Tyńca?
Dolomity na liście dziedzictwa UNESCO
Niefortunna promocja sandomierskiego muzeum?
Okęcie nie chce płacić odszkodowań
Poznańska słoniarnia ma już trzeciego słonia
Włochy: właściciel plaży wyrzucał szkło do morza
Zakopane: w piątek rusza Międzynarodowy Festiwal Folkloru Ziem Górskich
Nowa tatrzańska promocja: lokalne monety już w obiegu
Mandat dla Polaka za próbę kąpieli w fontannie
W Krynicy nie powstanie tor saneczkowy
Para turystów potrącona na szlaku
MSZ przypomina o warunkach podróżowania młodzieży po Czarnogórze
Trwa X edycja Jarmarku Podhalańskiego
Troje turystów aresztowano w Iranie
Warszawa: otwarto CIT na Starym Mieście
Ryzykowne wakacje z internetem?
Katowice międzynarodowym centrum kongresowym

Zgłoś problem z tą stroną »


 Archiwum 2014 

5 Stars biuro
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij