Serwis Informacjny Branży Turystycznej
SprintAir poleci z Wrocławia do Olsztyna
Jak zmieniają się podróżnicze zwyczaje Polaków?
Polacy coraz częściej organizują wakacje samodzielnie
DZT prowadzi kampanię reklamową we Wrocławiu
Sun&Fun stawia na Bałkany

więcej »





Wyłącz napięcie, włącz zasilanie - wystartowała kampania promocyjna Województwa Lubelskiego

"Wyłącz napięcie, włącz zasilanie" to hasło kampanii promocyjnej Lubelszczyzny, która trwać będzie przez cały listopad. Autorem projektu jest agencja reklamowa dsk a sam pomysł na promocje regionu ma związek z założeniami Strategii Promocji Województwa Lubelskiego na lata 2008-2020. Koszt kampanii, który wyniesie ok. 863 tys. zł brutto, zostanie pokryty w 75 proc. ze środków UE a w 25 proc. ze środków własnych Województwa Lubelskiego.

W związku z kampanią w największych miastach Polski pojawią się billboardy promujące województwo. Na terenie samego województwa można będzie zauważyć miniboardy a w pociągach PKP zostaną zaprezentowane plakaty.

Według dyrektora departamentu promocji i turystyki UMWL Piotra Franaszka, kampania promująca region ma za zadanie przedstawić Lubelszczyznę jako miejsce, które pozwala na oderwanie się od wielkomiejskiego tempa życia. Na terenie województwa można bowiem odpocząć, skorzystać z uroków przyrody, architektury i kuchni regionu.

Ciekawie brzmi hasło kampanii "Wyłącz napięcie, włącz zasilanie", która dobrze ilustruje iskrzący się layout z postaciami w niecodziennych aranżacjach. Zabieg ten służy przedstawieniu regionu jako miejsca pełnego energii, która zapewnia dobry klimat, ciekawe przestrzenie i wiele możliwych form wypoczynku.

Poza kampanią billbordowo - plakatową pojawi się również kampania reklamowa w Internecie. W największych portalach, takich jak:Onet.pl, o2.pl, wp.pl oraz tvn24.pl, ukażą się artykuły i inne formy promocji regionu lubelskiego.






Tagi:

Najnowsze:
SprintAir poleci z Wrocławia do Olsztyna
Jak zmieniają się podróżnicze zwyczaje Polaków?
Polacy coraz częściej organizują wakacje samodzielnie
DZT prowadzi kampanię reklamową we Wrocławiu
Sun&Fun stawia na Bałkany
Ibis otworzył nowe hotele w Białymstoku i Poznaniu
Wizz Air prezentuje nowy samolot
LHG ogłasza otwarcie nowego hotelu w Indonezji
Katastrofa egipskiego samolotu
HomeToGo nawiązuje współpracę z eholiday.pl
Turecka policja apeluje o ostrożność w dniu 19 maja
Więcej turystów wyjeżdża na długie weekendy
Więcej turystów w Dolnej Saksonii
Chorwacka Wspólnota Turystyczna ogłasza nową kampanię promocyjną
Wizz Air otworzył nowe trasy z Lotniska Chopina
Wyspy Kanaryjskie promują się jako cel wypraw nurkowych
Tanieją połączenia roamingowe
Wieża katedry św. Mikołaja w Elblągu dostępna dla turystów
Festiwale i wydarzenia kulturalne rozpoczynają sezon wakacyjny w Chorwacji
Zamki i pałace w Czechach witają sezon wiosenno-letni
 
Starsze aktualności:
Poznań zaprasza na franciszkański weekend
Coraz więcej przewodników Michelin po polsku
Małopolski Szlak Architektury Drewnianej otwarty jeszcze do końca września
Karpackie Klimaty już w ten weekend
Turyści powoli opuszczają Zakopane
Którym statkiem dopłyniemy do Tyńca?
Dolomity na liście dziedzictwa UNESCO
Niefortunna promocja sandomierskiego muzeum?
Okęcie nie chce płacić odszkodowań
Poznańska słoniarnia ma już trzeciego słonia
Włochy: właściciel plaży wyrzucał szkło do morza
Zakopane: w piątek rusza Międzynarodowy Festiwal Folkloru Ziem Górskich
Nowa tatrzańska promocja: lokalne monety już w obiegu
Mandat dla Polaka za próbę kąpieli w fontannie
W Krynicy nie powstanie tor saneczkowy
Para turystów potrącona na szlaku
MSZ przypomina o warunkach podróżowania młodzieży po Czarnogórze
Trwa X edycja Jarmarku Podhalańskiego
Troje turystów aresztowano w Iranie
Warszawa: otwarto CIT na Starym Mieście

Zgłoś problem z tą stroną »


 Archiwum 2012 

ryba maślanaparking Kraków Balice
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij